AGE-WELL sponsors new publishing brand that embodies the middle-age forever mindset
YouAreUNLTD is a new publishing brand designed to disrupt and redefine what it means to get older, by providing Canadians with a fresh voice and the resources they want to age with vitality.
This business-to-business-to-consumer (B2B2C) publishing brand targets a unique audience, that includes consumers and caregivers ages 45 to 70, as well as healthcare professionals, innovators and manufacturers. YouAreUNLTD is spearheading a movement to disrupt and challenge tired and outdated assumptions on what it means to get older in Canada.
YouAreUNLTD is tapping into the audience’s media consumption habits with a quarterly magazine and daily digital and social content curated to tell humanistic and optimistic stories; highlight cutting edge technology in the context of aging and care; and provide evidence-based solutions that will inspire people to believe in the positivity of aging.
Wellwise™ by Shoppers Drug Mart is the lead brand sponsor and distribution partner for YouAreUNLTD. Over 170,000 complimentary copies of YouAreUNLTD magazine will be distributed in more than 900 Wellwise™, Shoppers Home Healthcare and Shoppers Drug Mart Stores in Ontario, BC and Alberta. In addition, 10,000 copies will be direct mailed to healthcare professionals.
AGE-WELL Network of Centres of Excellence is the lead institutional sponsor for YouAreUNLTD. Additional organizations that have joined the YouAreUNLTD community to date include: GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, Royal Bank of Canada, Royal Bank Insurance, Aphria, Airway Surgical Appliances, Alcon Canada, Amgen Canada, Kimberly-Clark, Merck, Pfizer Vaccines and Sigvaris.
Join the movement, share with your team and customers. Sign up for the newsletter here, view the Emagazine, follow on social media: @youareunltd
AGE-WELL assume un rôle de premier plan dans la nouvelle initiative visant à « changer le discours sur le vieillissement »
AGE-WELL commandite une nouvelle plate-forme qui incarne la vision du vieillissement en santé
YouAreUNLTD est une nouvelle plate-forme conçue pour déconstruire et redéfinir le discours sur le vieillissement, qui offre une nouvelle voix aux Canadiennes et aux Canadiens ainsi que les ressources dont ils ont besoin pour vieillir en bonne santé.
Cette plate-forme interentreprises orientée client cible un public unique, qui est notamment composé de consommateurs et d’aidants naturels âgés de 45 à 70 ans, ainsi que de professionnels de la santé, d’innovateurs et de fabricants. YouAreUNLTD dirige un mouvement visant à remettre en question les vieilles hypothèses dépassées sur le vieillissement au Canada.
YouAreUNLTD tire parti des habitudes de consommation des médias au moyen d’un magazine trimestriel et par la publication quotidienne de contenu social et numérique qui présente des récits humains et optimistes. YouAreUNLTD met également de l’avant les technologies à la fine pointe dans le contexte du vieillissement et des soins en plus d’offrir des solutions fondées sur des données probantes qui inciteront les gens à devenir optimistes à l’égard du vieillissement.
WellwiseMC de Pharmaprix (Shoppers Drug Mart) est le principal commanditaire de la marque et partenaire de distribution de YouAreUNLTD. Plus de 170 000 exemplaires du magazine YouAreUNLTD seront distribués gratuitement dans plus de 900 magasins WellwiseMC, Shoppers Home Healthcare et Shoppers Drug Mart en Ontario, en Colombie-Britannique et en Alberta. De plus, 10 000 exemplaires seront directement acheminés par courrier à des professionnels de la santé.
Le Réseau de Centres d’excellence AGE-WELL est le principal commanditaire institutionnel de YouAreUNLTD. Voici d’autres organismes qui se sont à ce jour joints à la communauté YouAreUNLTD : GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, Banque Royale du Canada (RBC), RBC Assurances, Aphria, Airway Surgical Appliances, Alcon Canada, Amgen Canada, Kimberly-Clark, Merck, Pfizer Vaccins et Sigvaris.
Adhérez au mouvement et parlez-en à votre équipe et à vos clients. Inscrivez-vous au bulletin, consultez le magazine en ligne et suivez YouAreUNLTD sur les médias sociaux (@youareunltd).